Shopping, shopping

Idag har jag förbättrat min bakutrustning med ett stycke stängd stjärntyll modell större samt en sockertermometer. Att inte ha en sådan försvårar rätt mycket, så det känns skönt att ha en ny nu, flertalet år efter den förra gick sönder. Tyllen ska också bli rolig att prova. Jag tror det går att få till ganska snygga grejer med den. :) Ska kanske prova till helgen.

En märklig sak hände på stan. Jag såg en person som stod och spelade gitarr och sjöng. Inget ovanligt med det kan tyckas, men han såg inte ut som den ordinäre gatumusikanten. Mer som en mellanchef anställd på kommunen. Falskt sjöng han också. Kanske skulle jag ha gett honom en slant. Han kanske var en magisk fé eller något. Men det får jag ju aldrig veta eftersom jag var snål...

Kommentarer
Postat av: mams

ser fram emot nya bilder med nya härliga skapelser :)

2012-05-31 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0