Gula ting

Jag tänkte prova att göra några solrosor i sockerpasta. Solrosor är trevliga och positiva blommor och skulle fungera väldigt bra på en cupcake eller tårta, tror jag. Jag fick lite gul sockerpasta över efter att ha stansat ut mina solrosor, och provade att göra några humlor som jag sett på nätet tidigare (har visst inte sparat länken) och till det ett antal knubbiga blommor. De borde bli söta på en barntårtam tycker jag. Hur gick det med solrosorna då? Inte så bra. Den äldste av de unga herrarna i familjen gjorde slarvsylta av dem innan jag var klar. Jag har fortfarande inte uppbådat tillräckligt med inspiration för att göra om dem.




Kommentarer
Postat av: mams

Fortsätter imponera!Talang! Vilken Talang!

2012-01-21 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0